lördag 26 december 2009

YES YES YES!

Idag åker jag ÄNTLIGEN till ö-vik:D
Fan va skönt!
Slippa vara hemma och få träffa Fredd<3
Ska få pengar av pappa nästa vecka så då får jag ännu mer att handla för:D
PHUN!!!!!!

Idag har varit en dryyyyyg dag.
Jag vaknade och skulle göra te,våran vattenkokare e cp ibland så den slutar inte koka av sig själv så när jag skulle stäng av den brände jag fingret.
Aj aj AJ!!!!!!
Sur tjej-.-
O jag har fortfarande ont.
Vid halv ett gick jag och lillebror på affärn för att jag skulle köpa hårfärg och cigg och martin skulle tydligen träffa Åke där.
Han ville väll tigga till sig godis:P
Träffade Liv på ica:)
När jag kom hem färgade jag håret sen och sen hoppade jag in i duschen.
Det va jävligt skönt att duscha.
*E svartskalle igen:)*
Sen hämtade jag mina byxor hos syrran.
Nu har jag packat och ska snart käka nått.
Har ju inte ätit nånting på hela dan.
Aja snart ska väll jag o lillebror gå till mamma.
Blir närmare till bussen från henne.
Och med min väska,oj oj oj hehe jag packar alltid för mkt:P

Va väll allt vettigt.
Eller just det,vaknade i morse vid sex tiden av att det lät som om nån va på mitt rum.
Då sa jag hallå men fick inge svar.
Så då tände jag lampan och då säger Åke: Lägg dig och sov igen.
HELVETE VA JAG SKREK!
Vart ju livrädd.

Aja de va nog allt.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

Inga kommentarer: