tisdag 22 december 2009

Hörru!

Har ni tänkt på hur enhörningar eller älvor eller nått sånt där fantasiväsen ser ut?
Har ni tänkt på hur vackra dom e för det mesta.
Liksom shit!
Varför har vi inte sånna i verkligheten?
Då skulle världen vara lite vackrare iaf.
O det är det enda jag vill.
Bara lite lite vackrare.
Det vore så awesome!
O ni som inte håller med mig har blivit vuxna:P
Jag ska aldrig bli vuxen:P
Inte helt.
Det verkar inge kul.
You suck!
Bara för att man blir äldre betyder inte det att man måste typ sluta kolla på tecknat.
Herre gud jag e inte förvånad över att så få vuxna har fantasi.
E det verkligen så farligt att vara lite barnslig?

Nä lika tråkig som min mamma tänker jag då aldrig bli!
Uscha,kalla mig barnslig om ni vill och sen kan ni ju säga till om ni har en anledning till varför jag ska bry mig om vad ni säger.
Jag vet när jag ska bete mig vuxet o jag vet när jag får släppa loss.
Det duger som liv för mig.
Sen om det inte passar er,kolla åt ett annat håll.
Men bara så att ni vet,what you see is what you get;)
Take care now bye bye then.

Inga kommentarer: