fredag 18 december 2009

YES!!!!eller nånting

Idah har jag vare på affärn och där träffade jag mamma så jag följde med henne hem till "henne".
Satt där ett tag och prata o gosa med hundarna.
Sen gick jag hem och käka middag.
Kollade lite på tv och pratade med Stefan som ringde idag:D
Fick veta att stackaren hade legat på sjukhus i helgen,kjam på han!
Men som tur är så mår han bra nu^^

Stack tillbaka till mamma vid 6 men hann inte vara där särskilt länge för att mina småsyskon hade låst sig ute -.-
Men i morron ska jag,Martin och Lollo dit och hälsa på.
När jag kom hem tog jag min chipspåse och satte mig här.
Just nu lyssnar jag på Rammstein,käkar chips och dricker Trocadero^^
Mums!
Har inte snackat med Fredd på hela dan:(
Men men pratar väll med han i morron.
Vi får se^^
Hmm undra vad jag ska göra mer ikväll.
Aja den som lever får se.

Take carre now,bye bye then:*

Inga kommentarer: