söndag 13 december 2009

-suck-

Det här kommer bli en jobbig natt.
Ensamt:'(
Har inte sovit ensam på fan 1½ vecka-.-
Gillar det inte,får sova med Bibbot*ett gosedjur* så kanske det inte blir jätte ensamt.
Får hoppas.
Saknar Fredd<3

Well well va astråkigt att åka hem,de fanns två positiva saker.
Första:
Det finns ett ställe som heter Offer vid sollefteå om jag minns rätt och i ö-vik va det en kille som klev på bussen och sa "Barn till Offer"!Hahahaha trodde jag skulle dö. Ja jag har dålig humor men skit samma.
Andra:
Fick träffa Rebecca i sollefteå <3 Phun^^ O på onsdag får jag se henne igen för då ere estet 1:ornas julshow:D

När jag kom hem så ville mamma ha hjälp med granen -.- uscha!
Gillar det inte men va fan de va bara att ställa upp.
O jag e kissnödig hela tiden >.<
Drygt? JA!!!!!
Nä nu ska jag hitta på nå annat.
Take care now bye bye then!


Nej jag kan inte vara seriös!

Inga kommentarer: