tisdag 22 december 2009

Men suck!

Precis innan maten tvingar Idah med mig på OK för att köpa "pinnar".
Jag tyckte det va lite konstigt men men hängde med.
När vi kommer in på OK säger hon till Nicke "Röda LM".
O då fattade jag att med "pinnar" menade hon canserpinnar xD
Men sen for vi hem till mig så att jag fick käka.

Vart äckelmat idag så nu sitter jag här hungrig -.-
Det suger men men sak samma.

Sen for vi iväg och tanka bilen o popppade musik.
Sen hämtade vi upp Maria och så åkte vi nånstans utanför byn o rökte.
Varför vet jag inte,måste ha sett jävligt fult ut ändå xD
Vi gjorde de väll i brist på annat.

Sen for vi runt på byn ett tag innan idah skjutsade hem mig o Maria.
När jag kom hem satte jag mig o kolla på tv,sen duschade jag lääääääääänge!
Skönt!^^

Sen gjorde jag mig en kopp te o satte mig här o jag lär nog sitta här några timmar:P
Take care now bye bye then.


Fredd<3

Inga kommentarer: