tisdag 1 december 2009

Oj de va verkligen inte meningen att sova såhär länge.
Hade satt klockan på 11 men vaknade för 20 minuter sen o nu e klockan 14:00.
-suck-
Har lite saker o göra.
Och tack vare arbetsförmedlingen har jag en till å sak o görq-.-
Måste ringa christoffer idag så att vi kan bestämma vart han ska hämta upp mig.

Jag kommer färga min äckliga utväxt idag eller i morron.
Den blir röd för de e den färgen jag har och blondt.
Om inte Idah har nån färg o dela med sig av:)
Men blir nog troligtvist rött.
Måste duscha idag å.
Och städa och jävlas.
Inte kul dag de här känns de som,halva har redan gått typ.
Tänkte panta idag o innan alla flaskor försvinner som sist:P
Tror jag hoppar in i duschen nu och ringer Idah sen:)
Hon ringde mig typ precis innnan jag vakn.

Take care now,bye bye then.

Btw nina jag hoppas du blev glad nu:P
Och jag bytte smycke i läppen i förrgår
*tror de va då:P*

Snart fredag!!!:D

Inga kommentarer: