fredag 25 december 2009

Julafton!

Vaknade nio idag,klädde på mig,käka frukost,borstade tänderna och stack till Idah.
Hemma hos henne bytte vi om till tomtekläder,jag va nisse o idah tomte.
Sen stack vi ut på byn:)

Vid kvart i tolv hade vi våran första bokning,gick väll rätt bra.
Kanske typ 2 minuter haha xD
Vid halv tre hade vi våran andra bokning i Eden.
Gick bra där:)
Sen for vi hem till mig och kollade på Kalle och käka godis.
Vid kvart i fem(?) hade vi en bokning hemma hos Linnea och då fick jag vara tomte!
OMG!!! Nervös men det gick bra.
Och Idah bara skratta hela tiden haha xD

Och jag orkar inte skriva upp alla men det gick bra på dom å:)
På sista stället va det MKT paket som skulle delas ut.
Sen gick jag hem och gjorde mig iordning för att syrran skulle komma och jag ville ju vara LITE julfin iaf.
Snackade med Fredd <3 medans jag fixade mig.
SAKNAR DIG SÖTBOLL!!!!!>.< <3
Men men får se dig på lördag^^

Sen satte jag mig o kolla på svensson svensson o käka godis.
Just det jag och Idah käkade lite julmat också innan vi stack iväg till näst sista stället(?) eller vare sista?
Aja sak samma så lite julmat fick jag hehe.

Sen dök syrran upp och jag vart överlycklig av min julklapp från henne o peter,de va en korg med massa grejer i:
deo
parfym
hudlotion
sminkväska
mascara
ögonskugga
kajalpenna
ögonbrynspenna
pennvässare
ögonfransböjare
ansiktsmask
rakhyvlar
hårspray
hårmouse
nån sorts styling kräm:S
Shampoo
och balsam:D
Tack tack tack!!!

Och så har jag fått 1025 spänn idag
+ att jag tjänade 485 spänn på tomtningen.
Hade egentligen 510 men köpte en korv för 25:P

Men ja de här va en lyckad jul.

Trots att jag fick veta att en kompis ska bli pappa.
Okej kanske låter skumt men han har bara varit tillsammans med henne i några månader!
Nu orkar jag inte skriva nå mer.
Take care now bye bye then.

Fredd<3

hehe tomte^^<3

Inga kommentarer: